Jocelin - Leddra Chapman

A-水塔先生 、:

- -,觉得自己沉寂了好久好久。   以后还要坚持多发歌吧,回到以前的生活状态。

      今天带来的是《jocelin》,来自英国的民谣歌手Leddra Chapman。 这首歌在民谣的基础上融入了流行音乐的节奏感,流畅的节奏和她舒服的声线绝对值得重复收听。

    

So you crossed the line, how’d u get that far?

你越轨了,你跑偏那么多的?

Thought u give it a try .

我知道你努力试了一试,

tell me was it worth at all of the rouse u had beneath it all?

造了挺大声势,告诉我你觉得值得么?

So u have ur arms wrapped around ur lily,

Shall I try to pretend like it’s so fine,and I haven’t been losing sleep at all?

我是不是应该装作,这样很好,而且我一点也没有失眠?

And did u think of me before u fell so farbelow the line that u drew up for yourself?

你在狠狠打破 自己给自己定的原则时,到底有没有想过我?

As i look at you now ,

现在我看着你

i feel like walking away from all of the pain you throw on my way .

就感觉想要走开,离开你一路上给我带来的那些苦痛

And everybody watching saw me fall .

而所有看着的人,都看见 我摔倒在地

so, I was in love with u just now.

看来我刚才还是爱着你啊

so u flushed a smile,

你笑一笑

how’s that working now?

瞧瞧反响如何?

U can draw everything and everyone around.

你有能力吸引周围的一切事物与人

Was it worth all the things u lost?

相比你失去的那一切是否值得?

U know, it’s too cold inside to stay with u here,

你知道吗,和你留着这里实在太冷了

when all u do is try to stop me from fear.

你所做的不过是叫我不要害怕

u’re like u’re not even here!

而你的人你的心好像根本不在这里一样

This is so unlike u right now

你现在简直不是你自己了

i feel like walking away from all of the pain you throw on my way .

就感觉想要走开,离开你一路上给我带来的那些苦痛

and everybody watching saw me fall .

而所有看着的人,都看见 我摔倒在地

so, I was in love with u just now.

看来我刚才还是爱着你啊

I wish I never met u right now

我希望可以不遇见现在的你

This is so unlike u right now

你现在简直不是你自己了

U ‘re someone else

你是别的什么人

U are u oooohhh

你是你 哦

And as i look at you now ,

而现在我看着你

i feel like walking away from all of the pain you throw on my way .

就感觉想要走开,离开你一路上给我带来的那些苦痛

and everybody watching saw me fall .

而所有看着的人,都看见 我摔倒在地

so, I was in love with u just now.

看来我刚才还是爱着你啊

I’m so, I’m in love with u right now.

看来我现在还是爱着你啊

评论

热度(133)