Nine Million Bicycles - Katie Melua

赖皮:

【距离高考255天】

开头起兴哈哈哈

there are nine million bicycles in beijing
北京城有900万辆自行车
that's a fact
那是个事实

it's a thing we can't deny
是个我们都不能否认的事实
like the fact that i will love you till i die
就如同我将爱你至死

we are twelve billion light years from the edge
我们离宇宙边缘有120亿光年
that's a guess
那只是猜测
no-one can ever say it's true
没有人能知道那是不是真的
but i know that i will always be with you
但我知道 我会永远和你一起

i'm warmed by the fire of your love everyday
你的爱每一天都温暖着我
so don't call me a liar
请别叫我小骗子
just believe everything that i say
只要相信我说的每一件事就好了
there are six billion people in the world
这个世界上有六十亿人
more or less
差不多吧
and it makes me feel quite small
这让我觉得自己好渺小
but you're the one i love the most of all
但是我知道,这其中我唯一最爱的人就是你

we're high on the wire
我们在高处流连
with the world in our sight
世界在我们的眼里
and i'll never tire
但我永远也不会厌倦

of the love that you give me every night
每个夜里你给我的爱
there are nine million bicycles in beijing
北京城里有900万辆自行车

that's a fact
那是个事实
it's a thing we can't deny
是个我们都不能否认的事实
like the fact that i will love you till i die
就如同我将爱你至死

and there are nine million bicycles in beijing
北京城里有900万辆自行车

and you know that i will love you till i die
而你知道我将爱你至死

评论

热度(11)